Journalism and Content in The New Media Era Seminar | ATH/TECH

JOURNALISM AND CONTENT IN THE NEW MEDIA ERA SEMINAR

ATH/TECH College

Journalism and Content in The New Media Era Seminar

ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ + ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΤΕ

Το Journalism & content in the New Media Era είναι ένα σύγχρονο εκπαιδευτικό πρόγραμμα το οποίο δίνει στους συμμετέχοντες τα απαραίτητα εφόδια που χρειάζονται για το ψηφιακό περιβάλλον της δημοσιογραφίας.

Ο κόσμος της δημοσιογραφίας έχει αλλάξει ραγδαία τα τελευταία χρόνια με την κλασική σχέση μέσου και μηνύματος να παίρνει διαφορετικές μορφές, χάρη στην ανάπτυξη της τεχνολογίας αλλά και την συμμετοχή του τελικού χρήστη στην παραγωγή των ειδήσεων. Τι αποτελεί είδηση; Ποιος ο ρόλος του δημοσιογράφου; Τι είναι τα fake news; Ποια τα skills που πρέπει να έχει ένας δημοσιογράφος στις μέρες μας;

Αυτά και πολλά άλλα ερωτήματα απαντώνται από ανθρώπους με πολύτιμη και πολυετή εμπειρία στο χώρο της δημοσιογραφίας και της παραγωγής περιεχομένου, μέσα από ένα ταχύρυθμο αλλά ουσιαστικό διαδραστικό πρόγραμμα.

*Όσοι συμμετέχοντες ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα, θα λάβουν πιστοποιητικό παρακολούθησης απο το ATH/TECH.

Journalism and Content in The New Media Era Seminar

ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ;

Είναι ένα εκπαιδευτικό σεμινάριο 72 ωρών το οποίο στοχεύει στο να εξοπλίσει εκείνους που ενδιαφέρονται για τον κόσμο της ψηφιακής δημοσιογραφίας με τα απαραίτητα ερεθίσματα και τις πρακτικές ώστε να κάνουν με σιγουριά τις κινήσεις τους στον χώρο αυτό.

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο, τα μαθήματα που έχουν επιλεγεί για το πρόγραμμα αυτό βρίσκονται στο επίκεντρο των απαιτήσεων της ψηφιακής εποχής και αποτελούν τον πυρήνα των γνώσεων που κάποιος πρέπει να αποκομίσει εισερχόμενος ή ασχολούμενος με τα νέα ψηφιακά μέσα.

Στο σεμινάριο δίνεται έμφαση στην διάδραση και στην πρακτική εξάσκηση, μέσω ασκήσεων ή case studies, ώστε οι συμμετέχοντες να μην μένουν απλά στην θεωρία αλλά να δοκιμάζουν τις γνώσεις και δεξιότητες τους σε πραγματικές συνθήκες δημοσιογραφικής εργασίας.

Journalism and Content in The New Media Era Seminar

ΣΕ ΠΟΙΟΥΣ ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε:

Νέους και νέες, φοιτητές ή απόφοιτους σχολών δημοσιογραφίας, marketing και επικοινωνίας, διοίκησης επιχειρήσεων, που θέλουν να εργαστούν στον κόσμο των digital media ή η δουλειά τους απαιτεί γνώσεις γύρω από τους νέους τρόπους επικοινωνίας μέσω τεχνολογίας.

Στελέχη επιχειρήσεων των digital media που θέλουν να δουν και να μάθουν από έμπειρα στελέχη της αγοράς μεθοδολογίες τρόπους και εφαρμοσμένα παραδείγματα.
Δημοσιογράφους της τηλεόρασης, των εντύπων και των εφημερίδων που θέλουν να κατανοήσουν και να προσαρμόσουν τις γνώσεις τους σε σχέση με την ψηφιακή δημοσιογραφία.
Στελέχη της αγοράς επικοινωνίας που θέλουν να κατανοήσουν τον κόσμο των digital media και τις  πρακτικές του.

Journalism and Content in The New Media Era Seminar

AGENDA
Ημέρα 1η
18.00 - 21.15

Editor 2.0: Ο δημοσιογράφος στην εποχή των νέων μέσων

Πώς άλλαξε το μοντέλο από την παραδοσιακή δημοσιογραφία σε αυτή των new media και τα skills που πρέπει να έχει ένας δημοσιογράφος για να ανταποκριθεί στις σύγχρονες απαιτήσεις. Μια γνωριμία με τους σπουδαστές και εισαγωγή σε όσα θα δουν στο course.

Ημέρα 2η
10.00 - 13.15

News reporting στην εποχή των νέων μέσων

Τι αποτελεί είδηση στην εποχή των new media και των social media; Τι θεωρούμε πλέον αξιόπιστη πηγή; Όλα τα εργαλεία και η μορφή δουλειάς ενός σύγχρονου δημοσιογράφου σε ειδησεογραφικό site.

Ημέρα 3η
14.00 - 17.15

Η εφημερίδα στην εποχή του internet

Πόσο έχει αλλάξει η εφημερίδα στην εποχή του digital; Σε τι υστερεί και ποιο είναι το δικό της πλεονέκτημα έναντι του digital. Μιλάμε για τις πολιτικές και αθλητικές εφημερίδες, το παράδειγμα της Ελλάδας αλλά και τις πρακτικές που ακολουθούν στο εξωτερικό.

Ημέρα 4η
18.00 - 21.15

Το ραδιόφωνο στην εποχή των new media

Πώς έχει εξελιχθεί η δουλειά του ραδιοφωνικού παραγωγού και τι θέση έχουν οι ραδιοφωνικοί σταθμοί στο νέο ψηφιακό τοπίο της ενημέρωσης.

Ημέρα 5η
10.00 - 13.30

Sports journalism στην εποχή των νέων μέσων

Η εξέλιξη ενός αθλητικού ρεπόρτερ στα χρόνια και η διεύρυνση των αρμοδιοτήτων του. Ρεπορτάζ ομάδων και κάλυψη αθλητικών γεγονότων στην εποχή των νέων μέσων.

Ημέρα 6η
14.00 - 17.30

Τηλεοπτική αθλητική μετάδοση

Σεμινάριο μετάδοσης ενός αθλητικού δρώμενου με πρακτική από τους σπουδαστές στην τέλεση της παραγωγής.

Ημέρα 7η
18.00 - 21.30

Η τέχνη της συνέντευξης

Παρουσιάζουμε τεχνικές, παλαιότερες και σύγχρονες και μέσα από ένα διαδραστικό σεμινάριο, ξεναγούμε τους σπουδαστές στην ιερή τέχνη της συνέντευξης

Ημέρα 8η
10.00 - 13.30

Content is King - Το content και οι πλατφόρμες που το μοιράζονται

Ημέρα 9η
14.00 - 17.30

Presentation skills

Προφορικός λόγος και ρητορική, αφήγηση συναρπαστικών ιστοριών, παρουσίαση on- και off-camera (εμφάνιση και σπικάζ), τεχνικές επικοινωνίας και αλληλεπίδρασης σε οπτικοακουστικό περιβάλλον, δημόσια απεύθυνση και σκηνική παρουσία.

Ημέρα 10η
18.00 - 21.30

New Media asks for Social Media

Η άρρηκτη σχέση των μέσων με τα social media και πώς τα δεύτερα καθορίζουν στην νέα εποχή τη δημιουργία περιεχομένου από τους publishers. Εργαλεία και πρακτικές στο δρόμο προς το virality και το engagement.

Ημέρα 11η
10.00 - 13.30

Data and analytics

Πώς μετράται η επιτυχία στην digital εποχή; Ποια είναι τα digital tools που χρησιμοποιούν εκδότες και δημοσιογράφοι για να μετρήσουν την αποτελεσματικότητα της δουλειάς τους; Μέθοδοι και πρακτικές από την Audience Development Team της 24MEDIA.

Ημέρα 12η
14.00 - 17.30

Development και Mobile στην νέα εποχή

Οι υποχρεώσεις του δημοσιογράφου στο ψηφιακό περιβάλλον. Η εξέλιξη του mobile και τι σημαίνει αυτό για τους publishers, τους δημοσιογράφους και το κόστος μιας δημοσιογραφικής προσπάθειας.

Ημέρα 13η
18.00 - 21.30

Bloggers all around

Τι σημαίνει να έχεις το δικό σου blog; Τι απαιτεί και ποιες είναι οι σωστές πρακτικές. Μέσα από μια κουβέντα με 3 γνωστούς bloggers, οι σπουδαστές μαθαίνουν όλα όσα χρειαόζεται να ξέρουν για το blogging στην εποχή του Instagram.

Ημέρα 14η
10:00- 13.30

Native Advertising και branded content

Η τάση του native advertising στους publishers και τα νέα μέσα. Ο ιδανικός τρόπος για να δημιουργούμε περιεχόμενο που να εξυπηρετεί τους αναγνώστες και τα brands ταυτόχρονα.

Ημέρα 15η
14.00 - 17.30

Βίντεο και φωτογραφία στην εποχή του internet

Live συζήτηση με φωτογράφους και βιντεογράφους. Όλα όσα απασχολούν το mutimedia τοπίο στο internet. Από τα δικαιώματα στις χρονικές απαιτήσεις και πώς έχει αλλάξει η δουλειά.

Ημέρα 16η
10:00- 13:30

Mixed Reality, η τεχνολογία του μέλλοντος στα media

Με τους υπολογιστές να περνούν σε εποχή VR αλλά κυριότερα τις τεχνολογίες του 360 video και του VR να περνούν στα χέρια και των media, μένει να δούμε πώς αυτές οι τεχνολογίες θα γίνουν εργαλεία για τα media.

Ημέρα 17η
14:00 - 17:30

Wrap up + ανάθεση εργασίας

Όλοι οι σπουδαστές του σεμιναρίου υποχρεούνται να παραδώσουν μία τελική εργασία, την θεματική της οποίας θα επιλέξουν οι ίδιοι, αντιστοιχώντας τη θεματολογία τους με κάποιο από τα μαθήματα που παρακολούθησαν κατά τη διάρκεια του σεμιναρίου. Με αυτόν τον τρόπο επιλέγουν ουσιαστικά και τον υπεύθυνο της εργασίας τους.

Η αξιολόγηση θα γίνει από τον υπεύθυνο εισηγητή εργασίας του εκάστοτε σπουδαστή και τους δύο βασικούς εισηγητές του σεμιναρίου, Δημήτρη Κωνσταντινίδη και Χρήστο Χατζηιωάννου. Ο τελικός βαθμός του σπουδαστή θα προκύπτει 70% από τον βαθμό της τελικής εργασίας, 20% από την εν γένει παρουσία του σπουδαστή στα σεμινάρια και την διαδραστικότητά του σε αυτά και 10% από την συνέπεια στα deadline και τα μαθήματα.

Οι τελικές εργασίες θα παραδοθούν ηλεκτρονικά στις 20.04.2018 και οι δύο σπουδαστές που θα επιλεγούν για την πρακτική άσκηση στην 24MEDIA θα ανακοινωθούν στις 10.05.2018, ημέρα που θα αναρτηθούν ηλεκτρονικά οι βαθμολογίες όλων των σπουδαστών.

Ημέρα 18η

Εργασία - Αξιολόγησεις

Journalism and Content in The New Media Era Seminar

ΠΡΑΚΤΙΚΗ ΑΣΚΗΣΗ

Η 24MEDIΑ, ως συν-διοργανωτής του σεμιναρίου, προσφέρει έως δύο (2) θέσεις πρακτικής άσκησης, 3μηνης διάρκειας και 6ωρης απασχόλησης σε δύο (2) συμμετέχοντες, βάσει της υψηλότερης βαθμολογίας που θα συγκεντρώσουν στην τελική εργασία που θα τους δοθεί.*

*Τα κριτήρια αξιολόγησης καθώς και τα ονόματα της επιτροπής αξιολόγησης θα δοθούν με την ανάθεση της τελικής εργασίας.

Journalism and Content in The New Media Era Seminar

ΕΙΣΗΓΗΤΕΣ
Μάνος Μίχαλος
Director of Content 24MEDIA

Ο Μάνος Μίχαλος είναι Διευθυντής Περιεχομένου της 24MEDIA. Είναι υπεύθυνος για όλα τα θέματα που αφορούν τη δημιουργία περιεχομένου, την ανάπτυξη και την προώθηση όλων των brands της 24MEDIA. Είναι επίσης υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και την υλοποίηση ενεργειών content marketing. Έχει πολύχρονη εμπειρία στο χώρο των εντύπων και έχει εργαστεί ως δημοσιογράφος και αρχισυντάκτης μερικών από τα πλέον επιτυχημένα ελληνικά περιοδικά. Ήταν μέλος της ομάδας Τύπου των Ολυμπιακών Αγώνων του 2004, ενώ εργάστηκε στην Οργανωτική Επιτροπή των Αγώνων από το 2002 μέχρι το 2004. Ακολούθησε τις Διεθνείς Σπουδές στο Πάντειο Πανεπιστήμιο Κοινωνικών και Πολιτικών Επιστημών.

Μίλτος Εφεντάκης
Project Director, 24MEDIA

Ο Μιλτιάδης Εφεντάκης ασχολείται με τις ψηφιακές εκδόσεις από το 2006, συγκεκριμένα ως project manager του ιστοχώρων MEN24.gr και AUTO24.gr ενώ στη συνέχεια ανέλαβε Business Unit Director στην 24 MEDIA. Από το 2013 είναι επικεφαλής του τμήματος Τεχνολογίας και Project Management το οποίο διαχειρίζεται έργα κατασκευής, συντήρησης και αναβάθμισης όλων των ψηφιακών εκδόσεων καθώς και εφαρμογών ενώ ταυτόχρονα είναι μέλος του Senior Management της εταιρίας. Είναι κάτοχος πτυχίου χρηματοοικονομίας και οικονομικών των επιχειρήσεων από το πανεπιστήμιο του Staffordshire, στη Μεγάλη Βρετανία, καθώς μεταπτυχιακού στα θεωρητικά οικονομικά από το πανεπιστήμιο του Essex. Στο πλαίσιο του διδακτορικού του στη διαχείριση χρηματοοικονομικών κινδύνων στο Πανεπιστήμιο του Durham, πραγματοποίησε 2 ακαδημαϊκές δημοσιεύσεις. Παράλληλα έχει διδάξει ο ίδιος οικονομετρία και financial management σε προπτυχιακό και μεταπτυχιακό επίπεδο.

Δημήτρης Κωνσταντινίδης
Director of Sports Content, 24MEDIA

Ο Δημήτρης Κωνσταντινίδης είναι διευθυντής αθλητικού περιεχομένου της 24MEDIA. Είναι στο χώρο της αθλητικής δημοσιογραφίας από το 1984. Έχει συνεργαστεί με αθλητικές και πολιτικές εφημερίδες (Φίλαθλος, Goal News, Εξέδρα, Ελευθεροτυπία) από τη θέση του συντάκτη, του αρχισυντάκτη και του διευθυντή σύνταξης, ενώ από το 2013 μέχρι και τα τέλη του 2017 ήταν διευθυντής του Sport24.gr. Από το 1990 έχει ασχοληθεί με το ραδιόφωνο και την τηλεόραση, ως παραγωγός και παρουσιαστής εκπομπών σε ΣΚΑΙ, FLASH, ΕΡΤ, ΕΡΑ Σπορ, Sentra FM, Sport24 Radio.

Παντελής Βλαχόπουλος
Editorial Director Sport24.gr, 24MEDIA

Γεννήθηκε στην Αθήνα και έκανε τα πρώτα βήματά του στη δημοσιογραφία στον SKAI το 1997 (ραδιόφωνο και τηλεόραση), συνέχισε στον ALPHA και μετακόμισε το 2004 στην ΕΡΤ για να παρουσιάζει εκπομπές ποδοσφαίρου και μπάσκετ. Διετέλεσε αρχισυντάκτης των κεντρικών δελτίων ειδήσεων της δημόσιας τηλεόρασης και συμμετείχε στις αποστολές των Ολυμπιακών Αγώνων της Αθήνας και του Πεκίνου. Από το 2010 και για έξι χρόνια κράτησε το «τιμόνι» πρώτα της αρχισυνταξίας και κατόπιν της διεύθυνσης στο Contra.gr. Εν συνεχεία (2016) πήρε το “χρίσμα” του διευθυντή σύνταξης του Sport24.gr και σήμερα είναι ο Editorial Director του Sport24.gr.

Πάνος Βόγλης
Δημοσιογράφος Sport24 Radio & COSMOTE TV

Ο Πάνος Βόγλης γεννήθηκε στις 3/10/1975 και από το 1997 κάνει αυτό που αγαπάει. Μεταδίδει αγώνες, ασχολείται με το αθλητικό ρεπορτάζ. Έχοντας περάσει από την τηλεόραση του ΣΚΑΪ και του ALPHA από το 1997-2014, σήμερα είναι αρχισυντάκτης στην Cosmote TV, παρουσιαστής εκπομπών και αγώνων ποδοσφαίρου. Αποτελεί μέλος της ομάδας αρθρογράφων της 24 Media. Έχει δουλέψει στον ΣΚΑΪ 100,3, στον SPORT FM 94,6, στην εφημερίδα ΦΩΣ και παράλληλα διδάσκει τηλεοπτικό ρεπορτάζ και αθλητικές μεταδόσεις, στο ΙΕΚ ΑΚΜΗ και στο Κέντρο Αθλητικού Ρεπορτάζ.

Κώστας Σαρρηκώστας
Editorial Director Έθνος και Έθνος της Κυριακής, 24MEDIA

O Κωνσταντίνος Σαρρηκώστας είναι δημοσιογράφος και Διευθυντής Σύνταξης στο Εθνος και στο Εθνος της Κυριακής. Ξεκίνησε την ενασχόλησή του με τη δημοσιογραφία το 1995, στην Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία και έκτοτε έχει εργαστεί σε εφημερίδες και στο ραδιόφωνο της ΕΡΤ για περίπου δέκα χρόνια.  Έχει διατελέσει σύμβουλος επικοινωνίας και είναι κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σπουδών στη δημοσιογραφία και τις νέες τεχνολογίες. Υπήρξε επίσης Αρχισυντάκτης στο NEWS247.gr, ενώ παρουσίαζε τη δική του δημοσιογραφική εκπομπή στο Ραδιόφωνο 24/7.

Ηλίας Αναστασιάδης
Managing Editor Oneman.gr, 24MEDIA

Ο Ηλίας Αναστασιάδης γεννήθηκε το 1983 στην Αθήνα και σπούδασε Επικοινωνία και ΜΜΕ στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο. Από το 2005 μέχρι σήμερα, εργάζεται ως δημοσιογράφος. Έχει αρθρογραφήσει σε περιοδικά, εφημερίδες και στο διαδίκτυο, ενώ από τον Νοέμβριο του 2015 διατελεί αρχισυντάκτης του Oneman.gr. Τον Νοέμβριο του 2016, εκδόθηκε το πρώτο του βιβλίο με τίτλο ‘Δευτέρα’ από τις εκδόσεις Key Books.

Δημήτρης Βάσσος
Head of Audience Development, 24MEDIA

Ο Δημήτρης Βάσσος είναι Head of Audience Development στην 24MEDIA, υπέυθυνος για τη διαχείριση των communities, το moderation των social media, την εκπαίδευση των δημοσιογραφικών ομάδων, όπως και για την online και social διαφημιστική προβολή. Πρόσθετα, διαχειρίζεται όλα τα Κανάλια Κοινωνικής Δικτύωσης της 24MEDIA αλλά και τα applications. Μέλος της ομάδας της εταιρείας από το 2006, έχει βρεθεί παλαιότερα στη θέση του Marketing Manager και του Account Manager. Διατηρεί Πτυχίο στα πληροφοριακά Συστήματα από το University of Hertfordshire και ένα MSc στο Marketing από το University of Leicester.

Χρήστος Χατζηιωάννου
Head of Native and Branded Content, 24MEDIA

Ο Χρήστος Χατζηιωάννου είναι Επικεφαλής Εμπορικού Περιεχομένου της 24MEDIA και Διευθυντής της Custom. Σπούδασε Επικοινωνία και Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης στο Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών πριν μεταβεί στο Λονδίνο και το Westminster University για μεταπτυχιακές σπουδές στις Διεθνείς Σχέσεις και τη Σύγχρονη Πολιτική Θεωρία. Έχει συμμετάσχει ως εισιγητής σε εκπαιδευτικά προγράμματα του Παντείου Πανεπιστημίου, του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών και του BCA.

Χρήστος Δεμέτης
Managing Editor News247.gr, 24MEDIA

Ο Χρήστος Δεμέτης είναι δημοσιογράφος και αρχισυντάκτης του ειδησεογραφικού site news247.gr. Έχει ασχοληθεί κυρίως με το κοινωνικό και το διεθνές ρεπορτάζ. Στο παρελθόν έχει εργαστεί στα περιοδικά του Ομίλου “Πήγασος Εκδοτική”, ενώ έχει κάνει πρακτική στην ΕΡΤ, στον Best 92,6 καθώς και στην εφημερίδα “Αυγή”. Από το 2012 έχει ενταχθεί στο δυναμικό της 24MEDIA. Έχει τελειώσει το τμήμα Επικοινωνίας και ΜΜΕ του ΕΚΠΑ καθώς και το Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών “Πολιτική Επικοινωνία” και ΜΜΕ στο τμήμα ΕΜΜΕ.

Σοφία Κατσαρέλη
Managing Editor News247.gr, 24MEDIA

Η Σοφία Κατσαρέλη είναι αρχισυντάκτρια του NEWS 24/7. Ανάμεσα στη δικηγορία και τη δημοσιογραφία “κέρδισε” (ευτυχώς για τους απανταχού χρήζοντες νομικής στήριξης) η δεύτερη. Μετά την αποφοίτησή της από τη Νομική Σχολή Αθηνών του ΕΚΠΑ, σπούδασε στο Εργαστήρι Επαγγελματικής Δημοσιογραφίας και τον Απρίλιο του 2009 εντάχθηκε στο δυναμικό της 24MEDIΑ, όπου βρίσκεται έως και σήμερα.

Θοδωρής Κουνάδης
Audience Development Manager, 24MEDIA

Ο Θοδωρής Κουνάδης σπούδασε Στατιστική στο Πανεπιστήμιο Πειραιά και αθλητική δημοσιογραφία σε ιδιωτική σχολή και ξεκίνησε να εργάζεται στην 24MEDIA το 2010 ως Viral Εditor και Social Media Manager στο Sport24.gr. Από τον Νοέμβριο του 2017 ανήκει στην ομάδα Content του ομίλου με καθήκοντα Audience Develpoment Manager.

Έφη Ανέστη
Head of Beauty, 24MEDIA

Η Έφη Ανέστη είναι Head of Beauty στον Όμιλο της 24MEDIA. Βρίσκεται στην εταιρεία μόλις ένα έτος αλλά κουβαλά 16 χρόνια πολύτιμης εμπειρίας στο χώρο του beauty μέσα από την συνεργασία της με το Cosmopolitan Greece. Πέρα από δημοσιογράφος και influencer της 24MEDIA, η ίδια διατηρεί το blog Beauty Diaries ενώ δραστηριοποιείται και επιχειρηματικά μέσα από προϊόντα τα οποία έχει δημιουργήσει με το δικό της brand name και διαθέται μέσα από το e-shop του Beauty Diaries.

Τομ Κολοκυθάς
Managing Director, DTMH Digital Studio

Η διαφήμιση και τα event αποτελούσαν πάντα τον πυρήνα των δραστηριοτήτων του, έχοντας συμμετάσχει σε πολλά project διεθνούς εμβέλειας τα τελευταία 18 χρόνια. Οι ειδικότητές του περιλαμβάνουν τους τομείς όπως Business Management, Sales, Operations, Inbound Marketing, User Experience, Information Architecture, Social Media, Web Technologies και AV. Ως managing director του DTMH Digital Studio, κατάφερε να δημιουργίσει μία εξειδικευμένη ομάδα στην παραγωγή περιεχομένου για την νέα εποχή του storytelling.

Ιωάννα Μπρατσιάκου
Lead Video Manager, 24MEDIA

Η Ιωάννα Μπρατσιάκου είναι δημοσιογράφος και παραγωγός με σπουδές στην Επικοινωνία. Ξεκίνησε να εργάζεται το 2004 στον τηλεοπτικό σταθμό Mega και σύντομα ανέλαβε την αρχισυνταξία και την οργάνωση παραγωγής της σειράς ντοκιμαντέρ «Εμπόλεμη Ζώνη». Έχει συνεργαστεί με πλήθος εταιρειών (Cinegram, Modiano, Studio ATA, On Noir, Green Pixel, Vice Greece κ.α.) για την παραγωγή ντοκιμαντέρ και τηλεοπτικού περιεχομένου τόσο στον τομέα της ενημέρωσης όσο και της ψυχαγωγίας και μυθοπλασίας. To 2014 εντάχθηκε στο δυναμικό της 24Media.

Μαργαρίτα Μυτιληναίου
Ραδιοφωνική Παραγωγός στο Ραδιόφωνο 24/7

Η Μαργαρίτα Μυτιληναίου το καλοκαίρι κλείνει 30 χρόνια στο ραδιόφωνο. Δεύτερο, Αντ-1, Σκάι και Μελωδία, Δίεση, Κρατικά, Μέντα, Βήμα και πλέον στο Ραδιόφωνο 24/7. Ενδιαμέσως έγραψε κείμενα και στίχους, έκανε σπικάζ, σοεμινάρια ραδιοφώνου και μουσικές επιμέλειες, συνεργάστηκε μετο ΚΕΘΕΑ Εν Δράσει και τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα.

Γιάννης Βογιατζής
Lecturer, Athens Tech College

Ο Γιάννης Βογιατζής σπούδασε Επικοινωνία στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και Φιλοσοφία και Λογοτεχνία στο Πανεπιστήμιο του Warwick. Μεταφράζει μυθιστορήματα, θεατρικά έργα και πραγματείες κοινωνικών και ανθρωπιστικών επιστημών. Στο επίκεντρο των ερευνητικών του ενδιαφερόντων βρίσκεται η ανθρώπινη επικοινωνία στις διάφορες εκφάνσεις της, ιδίως στη λογοτεχνία, το θέατρο και την τηλεόραση. Ασχολείται, θεωρητικά και πρακτικά, με το θέατρο και τη θεατρικότητα και τους τρόπους αφήγησης και τα εκφραστικά μέσα του ανθρώπου.

Journalism and Content in The New Media Era Seminar

ΕΓΓΡΑΦΕΣ
ΥΠΟ ΤΗΝ ΑΙΓΙΔΑ
ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ

Journalism and Content in The New Media Era Seminar

ΟΡΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ

Σε περίπτωση ακύρωσης της συμμετοχής ισχύουν οι παρακάτω χρεώσεις:

  • Ακύρωση έως 2 ημέρες νωρίτερα από τη διεξαγωγή του σεμιναρίου σημαίνει χρέωση του 50% του πόσου συμμετοχής
  • Ακύρωση ή μη συμμετοχή μια ημέρα νωρίτερα από τη διεξαγωγή του σεμιναρίου ή αργότερα, σημαίνει χρέωση του 100% του ποσού συμμετοχή.

Το Athens Tech College διατηρεί το δικαίωμα να αλλάξει τις ημερομηνίες παράδοσης του σεμιναρίου ή να το ακυρώσει σε περίπτωση έλλειψης συμμετοχής. Στην περίπτωση ακύρωσης λόγω ανεπαρκούς συμμετοχής, όλο το πόσο που καταβλήθηκε στο κολέγιο επιστρέφεται στους υποψηφίους.

Οι πληρωμές γίνονται με:

  • Τραπεζική κατάθεση στο λογαριασμό του κολεγίου (payee: Athens Tech S.A.):
    ALPHA BANK GR 21 0140 1940 1940 0232 0002 253
  • Με πιστωτική κάρτα στο γραφείο εγγραφών του κολεγίου

Παρακαλώ συμπεριλάβετε το όνομά σας ή τις λεπτομέρειες της εταιρίας και τον τίτλο του σεμιναρίου στον τομέα της αιτιολόγηση στη συναλλαγή σας.

Το Athens Tech College διατηρεί το δικαίωμα δημοσίευσης οπτικοακουστικού υλικού από τη διεξαγωγή του σεμιναρίου (ενδεικτικά αναφέρονται φωτογραφίες ή /και video) για την επικοινωνία του σεμιναρίου, κατά τη διάρκεια και μεταγενέστερα της διεξαγωγής του. Με την εγγραφή σας στο πρόγραμμα συναινείτε στη χρήση του υλικού αυτού σε όποια επικοινωνιακή ενέργεια προβεί το Athens Tech College.

Journalism and Content in The New Media Era Seminar

Where

Το ATH/TECH είναι το μόνο ειδικευμένο κολέγιο τεχνολογίας στην Ελλάδα που προσφέρει πτυχία στην επιστήμη των υπολογιστών, στην ανάπτυξη εξειδικευμένων υπολογιστικών συστημάτων και το management καινοτομίας, σε επίπεδα bachelor και master.